Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 23:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK har den bästa hemmapubliken i hela SHL och det märktes ikväll för att hela BEHRN ARENA kokade. Ikväll så spelade JARED AULIN sin första match för säsongen. Vad fint gjort av er ÖREBRO HKS hemmaklack till JARED AULINS Mamma. Jag blir nästa också tårögd. Hälsningar från en äkta Örebro-support. /Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 23:04

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK kämpande med en 0-3 underläge och vann sen på straffar mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK med 5-4 hemma i ett kokande BEHRN ARENA. I andra perioden så kom Reduceringen av Derek Ryan som gjorde 1-3 till ÖREBRO HK och sen så kom också ytligare en reduceringsmål av Tomas Skogs som tryckte in 2-3 till ÖREBRO HK. I tredje perioden så kvitteringen av Boboo Petersson som gjorde 3-3 till ÖREBRO HK. Sen så kvitterade Ville Viitalouma till 4-4 för ÖREBRO HK med knappt tre minuter kvar och tog matchen till förlängning. I förlängning så gjorde inge av lagen mål. Istället gick matchen till straffar. Och i den andra övertidsomgången dunkade Marcus Weinstock in segermålet. En supervändning blev ett faktum. Jag är stolt av ÖREBRO HK att dom kan vända så mycket och sen vinna. Grattis till segern ÖREBRO HK och två jätte sköna poäng. Nu så klättrar ÖREBRO HK uppåt i tabellen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 22:30

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Då packade jag och åt mat. Sen så åkte jag stadsbuss 6 till hemmansvägen. Där gick av bussen och gick till BRHRN ARENA och titta på hockey. När hockeyn var slut då gick jag till Österplan och väntade på stadsbuss 3. Sen så åkte jag stadsbuss 3 till Resecentrum. Där gick jag av bussen och gick till tåget och gick in och satt mig. Nu så är jag på tåget mot Ludvika för att jag ska vara ledig imorgon för att jag ska till Audionomen i Falun. På tåget så blev jag fikasugen så jag köpte en smörgås och Coca-Cola. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 20:58

Gud vad glad jag är och gladare kan jag inte bli för att ÖREBRO HK har vunnit på straffar mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK med 5-4. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO.

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 09:17

Matchdag: ÖREBRO HK mot SKELLEFTEÅ AIK. Örebro kör också ner Skellefteå på jorden ikväll i BEHRN ARENA och ta hem tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Komihåg också att det är ''MATCHTRÖJANS DAG'' i BEHRN ARENA ikväll så ta på er matchtröjan så ska vi fylla läktarna med rött och vitt och hejar fram ÖREBRO HK till en seger. Jag observera att matchen ikväll börjar klocka 18:00 så kom i tid för att klockan 17:40 så är det hyllningscermoni för Lars ''Mozart'' Anderson som ska få sin matchtröjan nummer 3 upp hissad i BEHRN ARENAS tak.

Av Anton Trygg - 9 oktober 2014 06:49

Välkommen torsdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards