Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 23:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK hemma i ett fullt satt BEHRN ARENA mot skräplaget MODO HOCKEY. I första perioden så tog ÖREBRO HK ledningen med 1-0 mål av Anders Eriksson. I slutet av första perioden så tog ÖREBRO HK ledningen igen då mål av Martin Johansson som skött upp pucken i krysset och såg till att det skulle bli 2-1 till närkingarna. Andra perioden då tog ÖREBRO HK återigen ledningen då mål av Ville Viitalouma som skött in 3-2. I tredje perioden så gjorde inte ÖREBRO HK någon mål och då slutade också matchen 3-3. Då blev det förlängning och inga av lagen gjorde mål. Matchen gick till straffläggning och då förlorade ÖREBRO HK med 3-4 och straffat för andra gången den här veckan. Jag tycker att ÖREBRO HK ägde nästan hela matchen och skulle ha vunnit. Men men ÖREBRO HK fick ju en poäng iallafall det är ju bättre än 0 poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening truts förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 22:35

Hej! Ikväll så har jag och Pappa varit i Örebro och tittat på hockey. Nu så åker vi mot Burängsberg. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 16:39

Hej! Hemma i Burängsberg då duschade jag. Sen så åkte vi till Marnäsliden i Ludvika och var på möten med min kontaktperson Dan Christiansson. Nu så bär det av till Örebro och titta på hockey i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 12:32

Matchdag: ÖREBRO HK mot MODO HOCKEY. Örebro se till och vinn ikväll mot skräplaget MODO HOCKEY på hemmaplan. Jag och Pappa kommer till BEHRN ARENA ikväll.

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 10:22

God förmiddag kalla torsdag!
Burr vad kallt det är här i Burängsberg. Vi har minusgrader och vi har också frost på gräsmattan. Men för ett lite tag sen då gick jag upp ur en varm och skön sängen och klädde på mig kläderna. Nu så ska jag också äta frukost i min ensamhet för att Pappa är inne i stan i Ludvika och jobbar en lite stund och han kommer hem sen. Så jag blir hemma ett tag själv. Sen så får vi se vad jag ska hitta på och göra. Jag vill bara meddela er alla att det är så jätte skönt och ha höstlov. Ha nu en jätte bra kall torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 oktober 2014 00:08

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag lägga mig i sängen och drömma mig in i drömmarnas värld och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards