Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Anton Trygg - 20 oktober 2014 21:49

Hej! Vid klockan 19:00 här på elevhemmet svanen då hade vi husmöte och åt chokladpudding med grädde. Nyss så har jag duschat och borstat tänderna. Jag har också precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Det är alltid så härligt och höra Mammas röst innan man ska sova. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 oktober 2014 16:19

Hej! Det har varit en bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag har det ös regnar och varit lerigt. På eftermiddagen då körde jag en timme i Volvo bandgrävaten. Sen så blev jag jätte kissnödig då sprang jag ner till hygienavdelningen och var på toaletten. Senare då gick jag upp igen till Volvo bandgrävaren. Innan vi skulle sluta då fick jag köra Volvo bandgrävaren själv och vara på plats själv också för att Marcus ytter hade redan gått. Jag var själv ungefär 30 minuter. När skolan var slut då spolade jag av mina leriga skor och jobbarkläder och byte om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. Nu så sitter jag här i Resecentrum och väntar på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra måndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 oktober 2014 12:12

Hej! Idag på förmiddagen då var jag och Marcus Ytter vid Volvo bandgrävaren. Då visste vi inte vad vi skulle göra och då ringde jag till läraren Björn Stensson men då kom jag inte ut på telefonnätet på min mobil och då kunde jag inte ringa. Men då fick jag låna Marcus Ytters mobil istället och ringa till läraren Björn Stensson och fråga vad vi skulle göra och då berättade han till mig vad vi skulle göra. Vilken snäll klasskompis jag har som lånar ut sin mobil för att jag ska kunna ringa till läraren. Nyss så har jag ätit en jätte god lunch. Snart så ska vi köra maskiner igen. Ha nu en jätte bra dag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 oktober 2014 08:49

Godmorgon måndag!
Idag så fick jag lite sovmorgon för att vi börjar klocka 10:00 idag i Kvinnerstaskolan. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då vaknade jag tio minuter före innan väckarklockan skulle ringde. Och då var det inge ide att somna om på tio minuter så jag gick istället upp och klä på mig kläderna i lugn och ro. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 08:30 då satte jag på mig skor och Jackan och gick ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstavägen. På Kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista biten till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig måndag och en bra start på veckan på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards