Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 23:12

Hej! Vilken spännande men samtidigt läskig film jag tittat på nu på kvällskvisten. Nu så är film också slut så nu gå jag och lägger mig i sängen och sover för att jag ska upp tidigt imorgon bitti för att åka till Falun. Först så bjuder jag er på en rolig bild så att ni kan sover gott inatt. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 22:05

Hej! Nu så har jag ätit en sen kvällsmat. Jag åt Mammas goda köttfärssås med spagetti till det så drack jag också svensk mellanmjölk. Mums filibaba var det. Nu så tittar jag på en läskig film som heter Maria Lang: Mördaren ljuger inte ensam på TV4. Ha nu en jätte bra kväller på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 20:01

Det var väl positivt......
Ladda för en ny vecka med höstlov och mer sol, det är iallafall positivt!!
GodKväll på er!!

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 18:56

Glöm inte cancergalan imorgon kväll klockan 20:00 på 7:an.

Kom-ihåg också och sprid och dela inlägget är ni snälla.

Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 18:37

Hej! Här får ni lite gott blandat från dagen idag här i Ludvika. Idag var jag och Mamma upp till knustbo och hälsa på min storasyster Rosie hennes man Johan och deras barn Amanda. Där fick vi också fika. Senare på eftermiddagen då var jag på stan med Anders och åt lunch på Subway. Efter vi hade ätit färdigt då gick jag och Anders till bergslagskonditoriet och köpte bakelse. Jag och Anders gick sen hem till Vasalunds by till Mamma och fikade. När vi hade fikat färdigt då gick Anders hem till sig. Nu så tittar jag på tv. Ha nu en jätte trevlig kväll på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 10:26

Hej! Tittut söndag. Gör den dagen till en toppendag. Men nu ska jag frukost här i Vasalundsbyn i Ludvika med Mamma och fira segern att ÖREBRO HK vann hemma mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC med hela 5-3 i BERHN ARENA igår. Ha nu en toppen bra söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 oktober 2014 01:03

Hej! Glöm inte nu och ställa tillbaka klocka en timme till vintertid. Men nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards