Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 23:22

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så går SHL undan och då går också omgång tio av stapeln när då ÖREBRO HK spelar mot skräplaget FÄRJESTADS BK på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro. Tyvärr så kan jag inte komma till BEHRN ARENA imorgon och titta på matchen. Men jag önskar er ett stort lycka till imorgon och se också till att ni vinner hem tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 18:46

Hej! Imorgon så går min uppfyllelse i dröm för att jag ska med Pappa till TELE2 ARENA och titta på SUPERCROSS och FREESTYLE MX. Så jag har drömt mycket om att titta på SUPERCROSS och sen så blir det sann och verklighet. Jippi vad glad jag är. Jag är också en Cross fantast. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 18:27

Hej! Nu så lämnar jag Ludvika och återkommer på söndag igen. Nu så åker jag med Pappa och Norma till Stockholm. Vi ska först stanna efter vägen och äta kvällsmat på någon plats. Sen så forsätter våran resa mot Stocholm. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 16:24

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag skriver detta till dig ändå Morfar fast jag vet att du inte kan läsa detta. När vi var på väg hem till Ludvika så stannade vi till vid stora tuna kyrka i Borlänge och satte två ljus i minneslunden åt min älskade Morfar. Det är så tom utan dig här på jorden Morfar. Jag kommer och älska dig Morfar för evighet och för alltid. Ha det så jätte bra nu uppe i himmelen Morfar. Stora kramar från Anton
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 13:23

Hej! Jag var först till doktorn på falu lasarett så att han sög ur vax i mina båda öron. Sen så var jag till Audionomen Gunvor på hörcentralen och gjorde hörseltest. Gunvor har också beställt en ny och starkare hörapparat till mig och en ny insatts i örat gjorde hon också. Så allt gick bra på falu lasarett idag. När vi var färdiga i Falun då åkte vi till Borlänge. Där var jag till clas Ohlson och byte två saker. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 08:53

Hej! Nu så går solen upp över himmelriket fantastiskt. Men nu så är vi iallafall på väg mot Falun för att jag ska till Falu lasarett till Audionomen och kolla min hörsel och nya hörapparater. Ha nu en fanatiska bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 07:34

Hej! Idag så är jag ledig från skolan. Så nu är jag också hemma i Ludvika. Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 08:25 då ska vi åka mot Falun. Ha nu en jätte härlig fredagsmorgon på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 oktober 2014 01:45

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så hoppas jag också att jag kan sova för det är fullmåne ute. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar ?? /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards