Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 21:14

Hej! Det är inget jag vill se på tv. Så nu går jag och kryper ner i sängen sover. Godnatt sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 20:27

Hej! På eftermiddagen då städade jag toaletten och dammsug hall och vardagsrum. På kvällen så åt vi taco här på elevhemmet svanen. Nyss så har jag tagit mig en sväng på cykeln också så cyklade Alice med mig. Nu så tittar vi på tv och ta det lugnt. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 15:02

Hej på er alla Hockey-Vänner! Biljetterna är nu slut tills matchen imorgon. När då 5200 ska se när ÖREBRO HK besegrar skräplaget knäckebrödet LEKSANDS IF i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 14:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då går om går 12 av stapeln i SHL när då ÖREBRO HK spelar hemma i ett fullsatt BEHRN ARENA här i Örebro mot tabelljumbo LEKSANDS IF. Jag kommer till BEHRN ARENA imorgon och hejar fram rödvita laget till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Imorgon så kommer också min kontaktperson Dan Christiansson hit till Örebro och tittar på hockeymatchen. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på hemmaplan. Ha nu en jätte bra eftermiddagen/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 13:01

Hej! Idag i truckstop i Berglunda företagsby då har jag kört mycket simulator också har vi titta på små snuttar på filmklipp som lärare visade oss. Vi såg olika maskiner på filmklipperna. Idag fick vi också sluta efter lunch för att läraren var tvungen att åka tidigare. När vi slutade. Då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen och ska bara ta det lugnt. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla och trevlig helg också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 oktober 2014 07:17

Hej! Inatt så fick jag sendrag i mitt ben. Då vakande jag och satte mig på sängkanten och rättade ut benet och sen så la jag mig och somnade igen. När jag vakade nu på morgon då var huvudvärken borta Jippi. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards