Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Anton Trygg - 21 oktober 2014 22:36

Hej! Ikväll här på elevhemmet svanen då hjälpte boendepersonalen Carina mig och laga Persiennerna inne i mitt rum. För ett litet tag sen då har jag duschat och borstat tänderna. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 oktober 2014 22:25

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LULEÅ HF i COOP NORRBOTTEN ARENA. Lycka till imorgon på bortaplan ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 21 oktober 2014 16:23

Hej! På förmiddagen när jag skulle ringa igen till Björn Stensson då fungerade det och ringa från min mobil. Jag fick också på förmiddagen halvspringa från Volvo bandgrävaren ner till hygienavdelningen på toa igen. Jag har märkt att jag väntar och gå på toa tills sista sekund. Vad kan det bero på? Ge mig tips. När jag slutade skolan då spolade jag av mina leriga skor och jobbarkläder och byte om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så åker jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen där ska jag tvätta mina kläder och äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er allesammans. Kramizar <3 /A


Av Anton Trygg - 21 oktober 2014 07:16

Godmorgon deppiga tisdag!
Jag vaknade upp till en förstörd tisdag för att igår när jag skulle dra ner persiennerna och vinkla persiennerna försiktig då gick det sönder. Vad korkad och dum jag är. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick en besviken kille upp ur sängen och klädde på sig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:45 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade bussen. Nu så åker jag stadsbuss 6 mot resecentrum. På resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en jätte bra och fridfull tisdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards