Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Anton Trygg - 28 september 2013 23:53

Hej! Inatt var det sitta natten vi sov i gamla lägenheten. Idag har jag fått ett rejält träningspass av att flyttat och flytta hela dagen. I allt flytande då ringde vi och beställde pizza och åt hemma. På kvällen så packade vi upp lite i nya lägenheten. Också har jag köpt kycklingsallad från Sibylla och åt jag hemma. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ska jag sova första natten i nya lägenheten. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 28 september 2013 08:17

Godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig. Och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Idag ska vi flytta saker till nya lägenheten. Ha en bra lördag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 28 september 2013 01:13

Hej! Igår när jag kom hem till Ludvika med tåget. Då stog mamma och vänta på mig. Vi åkte hem till Vasalunden. Jag drack oboy och åt smörgås. Sen kom Margitha Nordahl, Krister Nordahl och Emma Nordahl hit och hjälpte oss med att flytta tvättmaskin till nya lägenheten. Sen gick vi till Sibylla och åt mat. Vi gick sen till nya lägenhet. Jag skruvade ihop en tv-bänk. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 28 september 2013 00:19

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår förlorade ÖREBRO HK borta mot AIK på HOVET i Stockholm med 1-3. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards