Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Anton Trygg - 11 september 2013 22:34

Hej! Det har varit en bra dag på Tullängskolan. Jag känner mig mycket trött nu för tiden. Det är därför jag i puberteten nu. På cafeteria på Tullängsskolan då köpte jag en baguette och yoghurt. Sen när det var slut för idag. Då cyklade jag hem till elevhemmet. På elevhemmet fikade vi. Vi åkte sen buss 26 till Resecentrum. Och gick till bowling. Sen åkte vi buss 26 till Lavendelvägen igen. På kvällen har vi ätit mat. Också har jag varit vid datorn här på elevhemmet. Jag har också duschat och borsta tänderna. Nyss har jag prata med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt onsdag. /Anton

Av Anton Trygg - 11 september 2013 07:50

Godmorgon!
Vid kl 06:15 ringde klockan och då gick jag upp och klä på mig mina kläder och bädda sängen. Nyss har jag ätit frukost och borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska vi cykla till Tullängsskolan. Jag hade ingen feber. Men jag ska cykla till skolan och känna hur det går. Om känner mig dålig mitt på dagen. Då ska jag cykla hem till elevhemmet igen. Gör en bradag och ha en bra dag i renget också. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards