Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Anton Trygg - 16 september 2013 20:12

Imorgon ska vi krossa Leksand och vinna. Det är vi som är Örebro.

 

Av Anton Trygg - 16 september 2013 20:00

Hej på er alla Hockey-Vänner!

Imorgon är det premiär hemma i Behrn Arena mot gästande skräplaget LEKSANDS IF som kommer på besök i Örebro och första matchen hemma i SHL. Och då ska ÖREBRO HK vinna över LEKSANDS IF och ta hem säsongens första trepoängare i SHL./Svenska hockey ligan. Nedsläpp i Behrn Arena är kl 19:00 imorgon. Jag ska titta på matchen i Behrn Arena. Också kommer Dan Christiansson hit till Örebro och titta på Matchen. Han ska stå på bortastå för han hejar på LEKSANDS IF. Och jag ska sitta på sektion E rad 5 plats 11 och heja fram ÖREBRO HK till en segrare. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. Hälsningar Anton

 

Av Anton Trygg - 16 september 2013 08:07

Godmåndag...
Nu har jag åkt ett tag och är på väg med tåget mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro Centralstationen. Då ska jag åka buss 302 eller 314 till Kvinnerstaskolan. Gör en bra start på veckan... Glöm inte le mot den du möter... /Anton

Av Anton Trygg - 16 september 2013 06:44

Godmorgon måndag!
Nu är det gymnasium efter en toppen helg med hockey och vinst för mitt lag. Nu ska jag gå upp och klä på mig min kläder. Också ska jag äta frukost och borsta tänderna. Efter allt då ska Mamma köra mig till Ludvika tågstation. Kl 07:30 åker tåget mot Örebro. Det är vi som är Örebro det är vi som är Örebro det är vi som är Örebro. Ha en bra kärleksfull måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards