Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Anton Trygg - 18 september 2013 22:19

Godnatt på er alla!
Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. Pappa kom också till skolan och var med mig på en lektion. Sen åkte vi till elevhemmet svanen. Vi åt mat. Sen åkte några elever och en personal och jag och pappa buss till Olof Palme torg. Vi gick av bussen där. Och gick till Örebro dövas förening. Där tittade vi på trolleri. Sen fick vi gratis fika. Vi gick tillbaka till Olof Palme torg. Och åkte buss 26 hem till elevhemmet svanen. Förut har jag duschat och borsta tänderna. Nu ska jag och pappa sova. /Anton

Av Anton Trygg - 18 september 2013 21:03

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det dags för andra bortamatchen i SHL Och då möter ÖREBRO HK mästare SKELLEFTEÅ AIK i SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA. Nedsläpp i SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA är kl 19:00. Lycka till ÖREBRO HK på bortaplan i Skellefteå imorgon. Ha en bra natt Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 18 september 2013 07:03

Onsdag!
Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Sen ska jag äta frukost och borsta tänderna. Kl 08:00 ska vi cykla till Tullängsskolan. Igår när jag var i Behrn Arena då gick jag i första pausen och köpte en cocacola, chokladboll, chips och en påse bilar. Synd att Örebro förlorade mot skräplaget Leksand. Gör en minnesvärd dag och ha en bra dag också. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards