Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Anton Trygg - 19 september 2013 23:39

Hej på er alla!
Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. Jag var också till cafeterian på Tullängsskolan och köpte en baguette och en yoghurt. Sen när skolan var slut. Då gick jag till idrotthuset vid Tullängsskolan och hade styrketräning. Sen cyklade jag hem. Stefan kom till elevhemmet Svanen och åt mat. Sen fikade vi också för att Stefan ska skuta här. Jag har också duschat och borsta tänderna. Förut har jag pratar med Pappa och Mamma mobiltelefon. Nu har jag blivit fotat här på elevhemmet. Och igår satt pappa upp en tavla åt mig. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. /Anton

Av Anton Trygg - 19 september 2013 23:11

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Andra raka bortasegern för Örebro i SHL, båda efter straffar och båda med Johan WIklander som avgtörande straffskytt. Johan Wiklander får alltså göra det avgörande straffmålet igen, precis som i Karlstad. Han har nu satt tre raka straffslag. Grattis att ni vann ÖREBRO HK mot SKELLEFTEÅ AIK och fick två sköna poäng hem till Örebro. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 19 september 2013 19:00

Mött och belåten. Och nu börjar ÖREBRO HK spela borta mot SKELLEFTEÅ AIK i SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA. Heja heja ÖREBRO HK.

Av Anton Trygg - 19 september 2013 16:13

Ikväll kl 19:00 SKELLEFTEÅ AIK mot ÖREBRO HK i SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA. ÖREBRO Krossa krossa SKELLEFTEÅ. Det är vi som är Örebro.

Av Anton Trygg - 19 september 2013 09:47

Nu är det höst och den här årstiden är hösten fin och att löven fäller. Det är Livstecknen.

Av Anton Trygg - 19 september 2013 07:01

Godmorgon!
Nyss har jag och pappa gått upp. Jag har klä på mig. Nu ska jag bädda min säng. Sen ska vi äta frukost. Ungefär vid kl 07:45 ska pappa åka till Stockholm och kl 08:00 ska jag cykla till Tullängsskolan. Fånga dagen och Var tacksam för livet... /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards