Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Anton Trygg - 3 september 2013 23:38

Hej! Det var jätte kul och köra gokart och köra om Dan Christiansson. Tack för en trevlig kväll i Grängesberg Dan. När jag kom hem. Då åt jag mat. Jag har också packat och duschat. Nu ska jag sova. Imorgon är det Tullängsskolan igen. Här får ni två fina tavlor. Godnatt och sov gott på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 3 september 2013 16:05

Hej! Idag var Morfar pigg. Det är alltid lika kul och träffa min bäst morfar. Nu är vi på väg hem till Ludvika. Sen ska jag iväg med Dan Christiansson till Grängesberg och köra gokart. Det här blir en toppen bra kväll också. Ha en fridfull kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 3 september 2013 14:35

Hej! Allt gick bra i Falun. Min hörsel har blivit lite sämre. Nu åker vi mot Borlänge och hälsa på morfar på Tunagården. Vilken härlig dag det blev när man får hälsa på min bästa morfar Sixten. Ha en kärleksfull eftermiddag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 3 september 2013 11:37

Goddag underbara tisdag!
Nu åker vi mot Falun och jag ska på ett besök på Lasarettet. Som alla kanske vet redan. Här får ni en fin bild på äpplen. Fånga varje sekund va stunden. Hälsningar Anton

[Bild]

Av Anton Trygg - 3 september 2013 10:11

Hej på er alla underbara!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta god frukost. Sen ska vi åka till Handelsbanken. Vi ska också åka och hämta Mormor för hon Ska med till Falun och Borlänge. Idag blir det ett besök på Falun lasarett. Det är Inge allvarligt som har hänt. Jag ska bara göra ett hörseltest och till örondoktorn. På hem vägen ska vi stanna i Borlänge vid Tunagården och hälsa på Morfar lite. Ha härlig tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 3 september 2013 00:58

Hej! Nu blir det en sen uppdatering här på Bloggen. Igår har det varit en bra ledig dag här i Ludvika. Igår har jag också övningskört. Vi har varit till Mormor och fikat.
Vi fikade med Wienerbröd och jag drack saft. Också har vi varit till Knustbo och jag har varit med Amanda. För mamma skulle gå med Rosie. Sent på kvällen var det några här och köpte våran soffan och fåtöljen. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards