Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Anton Trygg - 6 september 2013 15:46

Hej! Startdatum för säsong 4: 20 oktober 2013 Söndag kl 20:00 på kanal 4. Nu är det inte långt kvar till Solsidan börjar igen. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 6 september 2013 15:04

Välkommen hösten och sensommaren. Idag har jag haft traktor teori vid datorn på Kvinnerstaskolan hela förmiddagen. På Kvinnerstaskolan har dom ett program som heter aSTRa körkortsprogram. Sen åt jag mat innan jag åkte hem. Från Kvinnerstaskolan åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. Och bytta buss till statsbuss 26 och åkte till lavendelvägen. Nu har jag för ett tag sen kommit hemma till elevhemmet Svanen. Nyss har jag druckit ett saft och ätit äpple. Imorse var det kalt. På mornarna är det höst nu. Och på dagen är det sensommar. Trevlig helg på er alla. Hoppas ni för underbara helg. Och njut nu med era barn, fru, kompisar, vänner, släkt. Och så klart Mamma och Pappa så mycket ni kan nu. För på måndag börjar skolan, gymnasium, högskola och jobbet igen. Helgen är kort. Ha det bra på er alla nu. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 6 september 2013 08:15

Välkommen härliga fredag... Idag var det kalt. När jag vakna var det bara 7 grader. Nu är det 10 grader. Hoppas ni får en toppendag med glädje och kärlek... /Anton

Av Anton Trygg - 6 september 2013 06:18

Godmorgon underbara fredag!
Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Sen ska jag äta frukost och borsta tänderna. Kl 07:10 kommer Buss 26 till hålplatsen Lavendelvägen. Sen ska jag åka buss 26 till resecentrum. Och bytta buss till länsbuss 302 eller 314. Sen åka buss till Kvinnerstaskolan. Ha toppen bra fredag och trevlig helg på er alla också. Fredagskramar. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards