Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Anton Trygg - 1 september 2013 23:50

Hej på er alla i Ludvika!

Förut har jag kommit hem till Mamma i Vasalunden i Ludvika. Jag har också ätit några mackor och druckit oboy. Men nu ska jag gå och sova för jag är jätte trött nu. Först ska jag borsta tänderna. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 1 september 2013 20:55

Hej! Nu har vilat ända från Stockholm och vaknade en liten bit utanför Västerås. Nu är det inte långt kvar tills jag är hemma i min stad Ludvika. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 1 september 2013 19:21

Godkväll Vänner!
Nu är jag på väg hem till Dalarna/Ludvika efter en toppen bra helg i Stockholm. Nu ska jag vila lite i bilen. Gör en fin söndagskväll. /Anton

Av Anton Trygg - 1 september 2013 16:48

God eftermiddag på er alla!
I Gustavsberg var jag och Pappa på allt på sjön. Det är en flytande båtmässa. Där fick man gå ombord på olika båtar och kolla. Jag och Pappa gick också ombord på SSRS sjöräddningsbåt. Jag och Pappa har också ätit korv med bröd. Vi åkte sen hem till Örby igen. Då kom Jens med Mustangen. För han har lånat den. Nu ska jag packa iordning mina saker. Sen ska vi äta mat. Här får ni bilder från Gustavsberg idag. Gör en härlig eftermiddag fylld m glädje och kärlek... Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 1 september 2013 09:10

Välkommen September!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna och äta god frukost och borsta tänderna. Sen ska jag och pappa åka till Gustavsberg och titta på flytande båt mässa. Ha en toppen bra söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards