Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Anton Trygg - 8 september 2013 23:00

Hej! På kvällen åt vi kött och klyftpotatis. Det var gott. Sen har jag duschat och Borsta tänderna. Nu har jag precis avsluta dagen med att ringa till Mamma och säga godnatt . Nu kan jag sova gott inatt. Nu ska jag sova. Godnatt söndag. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2013 17:21

Hej! Idag har jag storstädat mitt rum. Vi har också åkt till Marieberg och handlat. Jag handlade en tvättkorg på ÖoB. Phuong Nguyen handlade en plattång på Elgiganten. Personalen handlade på Willys. Sen åkte vi hem till elevhemmet igen. Nu har vi för ett tag sen kommit hem till elevhemmet Svanen. Förut har jag fått en hylla av personalen här på elevhemmet. För dom tänkte kasta den. Då vill jag har den för det var så fin. Nyss har jag pratat med Pappa i mobiltelefon. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2013 10:58

Hej! Det är bara 7 dagar kvar till hockeypremiär i SHL. I Örebro är det hockeyfeber. Längtar som bra den. Kan det inte blir lördag nu. Och får se att ÖREBRO HK är bättre än FÄRJESTADS BK och vinner. Ha en bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2013 09:29

Godmorgon Söndag!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna och bädda sängen. Sen ska jag äta frukost och Borsta tänderna. Vi får se sen vad vi ska göra idag. Ha en bra härlig söndag på er alla underbara. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards