Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Anton Trygg - 7 september 2013 23:08

Hej! Vi har tittat på film alla tillsammans här på elevhemmet. Vi har också ätit ananaspaj med vaniljglass som en personal har gjort här på elevhemmet Svanen. Förut har vi spelat uno. Nyss har jag suttit och pratat och skrattat med Phuong Nguyen och Emelie Dahlgren. Jag har också nyss borsta. Nu avsluta jag denna bra lördagen med att ringa och säga godnatt till min världens finaste, snyggaste och bästa Mamma. Sen ska jag sova. Godnatt lördag sov så gott. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 20:17

Hej! Idag på eftermiddagen var vi till Net on net lagershop för Rasmus handlade en tv. Sen åkte vi till Willys för personalen skulle handla. Nyss har vi ätit vegetarisk mat. Det var jätte gott. Nu ska vi titta på tv. Ha en bra kärleksfull kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 18:56

<3 Fånga din kväll med ljus och kärlek... <3

[Bild]

Av Anton Trygg - 7 september 2013 14:41

Hej på er alla Hockey-Vänner! Det är en vecka och tre dagar kvar till premiärmatch hemma i Behrn Arena och då kommer gästande Leksand på besök. Men då ska ÖREBRO HK vinna över LEKSAND IF. Ha en bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 14:20

Hej! Ungefär vid kl 10:00 åt jag frukost. Sen har jag suttit inne på min rum och lyssnat på radio och varit vid min iPad. Nyss har vi ätit mat. Vi åt rester. Nu sitter jag inne i mitt rum och längtar till nästa lördag. För då ska jag med Anders Frögren till Karlstad. Också lyssnar jag på radio och är vid min iPad. Ha en jätte bra lördag eftermiddag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 11:38

Hej på er alla Hockey-Vänner! Gud vad dum jag har varit för att jag har haft på mig Färjestads Matchtröja och Leksands Halsduk. Jag skulle inte ha satt på mig dom. Gud vad käpp jag är. Jag hejar bara på ÖREBRO HK det står jag för. Från och med nu ska jag inte sätta på mig någon annans lags matchtröja eller halsduk bra ÖREBRO HK. Det man hejar på ska men stå för. Om en vecka börjar SHL/Svenska hockey ligan också den här tiden sitter jag på bussen på väg till Karlstad med Anders Frögren. ÖREBRO HK ska vinna över FÄRJESTADS BK. Gud vad jag längtar till nästa helg. ÖREBRO HK är bäst i hela värden. Ha en bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 09:39

Godmorgon hälsning!
Nu ska jag gå upp och sängen och äta frukost här på elevhemmet Svanen och sen ska jag borsta tänderna. Idag får vi se vad vi ska hitta på och göra här i Örebro. Ha en toppen bra lördag och en önskan om en glädjefylld dag på er alla... Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2013 09:17

Hej! Nu ska jag gå upp och äta frukost och borsta tänderna. Sen får vi se vad vi ska göra idag här i Örebro. Ha en toppen bra lördag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards