Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Anton Trygg - 25 september 2013 23:26

Hej! Jag åt mat på kvällen. Sen gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Och sen åkte jag buss till hemmansvägen. Gick av bussen där och gick till BEHRN ARENA. När hockeymatchen var slut. Då gick jag hem till elevhemmet. Förut har jag duschat. Nyss pratat med Mamma i mobiltelefon. Jag hata alla lag i SHL utom ÖREBRO för ÖREBRO HK är ju bäst. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2013 23:06

Hej på er alla Hockey-Vänner!Örebro Hockey fick inte ett enda powerplay under hela hemmamatchen mot Växjö. ÖREBRO HK spelade inte bra idag och förlorade mot VÄXSJÖ LAKERS HC med 3-4. Ta nya tag ÖREBRO HK och vinn borta mot AIK på fredag. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2013 17:11

Matchdag: ÖREBRO HK mot VÄXSJÖ LAKERS. ÖREBRO HK krossa krossa VÄXSJÖ LAKERS!

Av Anton Trygg - 25 september 2013 16:59

Hej! Idag sov jag länge för vi hade studiedag. Sen åt jag frukost. Jag och Ahmed Rashid åkte sen buss till stan. Och kollade på stan. Och sen åt vi pizza. Och sen åkte vi buss hem till Lavendelvägen/elevhemmet igen. Ikväll är det hockey kl 19:00. Ha en bra eftermidag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2013 10:37

God förmiddag på er alla!
Idag sov jag länge bra för vi studiedag. Förut har jag ätit frukost. Nyss borsta tänderna. Snart ska vi gå till busshålplatsen Lavendelvägen. Och sen åka till stan. Ha en bra onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2013 10:19

Hej! Igår på elevhemmet har jag ätit mat. Jag har också duschat. Sen sov jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards