Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Anton Trygg - 5 september 2013 22:55

Hej! Det har varit en jätte rolig och kul kväll. Vi har varit på disco på ungdomsgården Kraften. Inträde på kraften kostade 30 kronor. På Kraften köpte jag coca-cola, chokladboll, japp och bilar. Sen gick vi till järntorget. Vi åkte sen buss 26 hem till elevhemmet. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt torsdag. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 22:28

Hej på er alla Hockey-Vänner igen!
Gud vad jag längtar till den 14 September. För då ska jag och Anders Frögren åka till Karlstad och titta på hockey. FÄRJESTADS BK mot ÖREBRO HK. Det ska bli jätte kul. Ha en bra natt igen på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 22:14

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade mot VÄXJÖ LAKERS HC med 2-5 i Behrn Arena i Örebro. Men det är ju bara en träningsmatch. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 17:42

Hej! Jag åt mat innan jag duschade. Vi åt Lassngne och sen duscha jag och gjorde mig fin till Disco. Snart ska vi åka till Disco. Idag blir det Disco istället för hockey. Det är ju bara en träningsmatch. Det kan man ju missa. Då är det kul och gå på disco också. Ha härlig kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 16:28

Hej! Det har varit en toppen bra dag i skolan idag. Nu har vi för ett tag sen kommit hem till elevhemmet Svanen. Förut har jag druckit ett glas saft och äta äpple som ett litet mellanmål. Nu sitter jag i mitt rum och ta det lugn och ro och lyssnar på musik och är vid min iPad och spelar lite. Nu ska jag snart gå in och duscha. Hoppas ni får en toppenkväll... Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 09:58

Hej på er alla Hockey-Vänner! Ikväll är det träningsmatch i Behrn Arena. Men jag ska istället på disco med elevhemmet. Det är ju bara en träningsmatch det kan man ju missa. Men den 14 september ska jag med Anders Frögren till Karlstad och titta när ÖREBRO HK vinner över FÄRJESTADS BK. Ha en bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 07:59

Hej! Snart drar vi till skolan. Hemligheten att känna GLÄDJE är att acceptera där du är i livet - och gör det bästa av varje dag... Ha en bra GLÄDJE dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2013 06:46

Godmorgon Torsdag!
Nu ska jag droppa mitt öra. Också ska jag snart gå upp och bädda sängen och klä på mig kläderna. Jag ska sen äta frukost. Också ska jag borsta tänderna. Kl 08:00 ska vi cykla till Tullängsskolan. Jag önskar er en underbar dag med mycket värme ljus o kärlek. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards