Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Anton Trygg - 15 september 2013 22:49

Hej på er alla!
När jag och Anders Frögren kom med Swebus 800 till Ludvika busstation. Då stog Mamma och väntade på oss där. Vi körde hem Anders. Sen åkte vi hem. Mamma gick upp och hämta kuponger. Och sen övningkörde jag till Sibylla och åt mat där. Sen övningskörde jag hem. Hemma har jag ätit pannkakor och mammas god äppelmos. Också har jag varit vid datorn och duschat och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 september 2013 22:39

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu är det bara två dagar kvar till hemmapremiären mot LEKSANDS IF i Behrn Arena i Örebro. På tisdag kommer Dan Christiansson till Örebro och tittar på ÖREBRO - LEKSAND. Dan ska stå på bortastå och heja på LEKSANDS IF och jag sitter på sektion E rad 5 plats 11 och heja på ÖREBRO HK. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 september 2013 12:39

Hej på er alla i Karlstad och
i Ludvika. Idag vakna jag och Anders Frögren ungefär kl 08:00. Sen duschade vi. Vi gick också till restaurangen och åt god hotellfrukost. Sen gick vi upp till hotellrummet igen och borsta tänderna. Vi gick sen till Busstationen. Och nu sitter vi i buss 800 på väg till Ludvika. Ha en härlig dag efter Örebro vinsten igår. /Anton

Av Anton Trygg - 15 september 2013 01:15

Hej på er alla hotellgäster!
Nu ska jag gå in och borsta tänderna. Sen ska jag sova gott för ÖREBRO HK vann mot skräplaget FÄRJESTADS BK på straffar igår. Fortsätt så ÖREBRO HK. Då kommer ni långt i grundserien. Godnatt på er alla hotellgäster och ÖREBRO HK. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards