Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Anton Trygg - 20 september 2013 22:33

Hej! Idag har det varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. Jag har haft traktor teori hela förmiddagen. Sen åt jag lunch. Kl 12:36 åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum och byte buss där till buss 26. När jag kom hem till elevhemmet. Då var Carinas hund där. För hundvakten ska komma hämta hunden. Jag och Kerstin började med äppelpaj med vaniljsås. Sen gjorde jag hamburgare och pommes frites. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Jag har också pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 20 september 2013 22:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon klockan 16.00 släpps pucken i Behrn Arena och jag finns på plats och tittar på hockey. HV71 är stora favoriter och Örebro slår än en gång underifrån. Men med två bragder på en vecka bakom sig finns det inge längre några omöjligheter för Örebro Hockey. Hela staden hoppas på en ny bragd. En bragd som skulle skapa en magisk lördagsfest. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och ta hem tre sköna poäng. /Anton

Av Anton Trygg - 20 september 2013 12:36

Fy satan vad kalt det var imorse. Nu är det höst. Nu ser man också när löven faller ner till marken och höstens fina färger. Det kan man säga livstecken härligt.

Av Anton Trygg - 20 september 2013 07:25

Hej på er alla Hockey-Vänner igen!
Jag kan inte fatta än att ÖREBRO HK vann mot mästarna/SKELLEFTEÅ AIK igår. Om ni fortsätter och spelar så bra då kommer ni långt i SHL kanske kom till slutspel också. Grattis ännu en gång till vinsten igår. ÖREBRO HK är bäst i hela värden. DET ÄR SOM ÄR ÖREBRO DET VI SOM ÄR ÖREBRO.

Av Anton Trygg - 20 september 2013 07:21

Välkommen hösten och kylan!
Hem på elevhemmet har jag klä på mig mina kläder. Också ätit frukost, bädda sängen och borsta tänderna. Sen gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på buss 26 på väg mot Resecentrum. Och där ska jag byta buss till 302 eller 314 och åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards