Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Anton Trygg - 10 september 2013 22:41

Hej! En bra dag slutade dåligt. Jag berätta nu om mina dag. Idag var den en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan. Vi har haft bygg hela dagen. På förmiddagen när vi hade rast. Då köpte jag en festis och en baguette Kvinnerstaskolans cafeteria. På eftermiddagen när vi hade rast. Då köpte jag en festis och ett äpple. Vi slutade 15:30 idag. Då åkte jag buss 314 till Resecentrum. Och där bytte jag buss till buss 26 och åkte till Lavendelvägen. Och gick till elevhemmet. Vi åt mat. Sen kände jag mig trött och lite ont i halsen. Men jag har tagit tempen. Men då hade jag inte feber. Det var skönt. Senare på kvällen har jag tagit panodil och druckit ett glass varm te. Sen duschade jag också det var skönt. Då kände jag hur mycket jag frös för jag fick ha varm vatten. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova och hoppas det inte bli värre med min förkylning och det går över snabbt. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 september 2013 07:19

Godmorgon tisdag!
Ungefär kl 01:30 inatt vakna jag och var kissnödig. Då gick jag upp och satte på min mjukisbyxor och t-shirt och gick sen på toa. Hemma på elevhemmet har jag gå upp och klä på mig kläderna och ätit frukost och borsta tänderna. Nu är jag på väg till Resecentrum. Och ska bytta buss 302 eller 314. Och sen åka länsbuss till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra höstdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards