Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Anton Trygg - 9 september 2013 22:37

Godnatt ÖREBRO HOCKEY!
I förra inlägget glömde jag och skriva att jag har köpte baguette och festis på Kvinnerstaskolans cafeteria. På kvällen har jag pratat med Anders Frögren i mobiltelefonen. Förut jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag också prata med Pappa och Mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt och sova gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 9 september 2013 19:14

Hej! Idag på Kvinnerstaskolan har vi haft bygg hela dan. Idag fick vi också våran skydds hjälmar som här orange med hörselkåpor på. Kl 15:30 slutade vi idag. Jag åkte sen buss 314 till Resecentrum. När jag kom fram till Resecentrum. Då gick jag in på tågstationen och köpte en Ramlösa citron inne på pressbyrån. Sen gick jag till buss hållplatsen. Jag gick sen till buss väntesal och kastade min flaska i papperskorgen. Gick sedan tillbaka till busshållplats. Och åkte buss 26 till Lavendelvägen. För ett tag sen har jag kommit hem till elevhemmet Svanen. Nyss har vi ätit mat. Nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar och radio och är på min iPad. Idag är det min tvättkväll här på elevhemmet. Ha bra kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 9 september 2013 07:23

Godmorgon Måndag!
Nu ska jag gå upp och bädda och sängen och klä på mig kläderna. Sen ska jag äta frukost och borsta tänderna. Kl 08:40 då ska jag åka buss 26 från Lavendelvägen till Resecentrum. Och bytta buss till länsbuss 302 eller 314 och åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards