Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Anton Trygg - 24 september 2013 18:45

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det match igen på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro. Det är 5 omgången i SHL och då kommer gästande VÄXSJÖ LAKERS på besök. Spela lika bra som ni gjorde i lördag då kommer ni vinna igen och ta hem tre sköna poäng i SHL/Svenska Hockeyligan. Nedsläpp i BEHRN ARENA är kl 19:00. ÖREBRO HK mot VÄXSJÖ LAKERS. Lycka till imorgon ÖREBRO HK. Imorgon ska jag på matchen i BEHRN ARENA. Ha en bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton  

Av Anton Trygg - 24 september 2013 15:57

Hej! Livet är underbar för imorgon är det hockey igen och jag mår toppen bra. /Anton

Av Anton Trygg - 24 september 2013 15:21

Hej! Idag har vi haft bygg hela dagen. Vi fick sluta tidigare idag. Då bytte jag om mig i omklädningsrum. Och sen satt jag prata och skratta med min klasskamrat Andreas Gudfadern Hultgren. Nu står jag här och väntar på bussen. Jag ska åka till resecentrum och bytta buss där. Och sen åka till Lavendelvägen. Ha en bra eftermiddag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 24 september 2013 06:30

Hej! Igår hade jag syslöjd nästa hela förmiddagen på Tullängsskolan. Kl 10:40 var det skolfotografering och kl 11:00 åt vi lunch. Efter lunchen då åkte jag buss 25 till Järntorget. Och gick av där och gick till resecentrum. Och åkte buss 314 till Kvinnerstaskolan. På Kvinnerstaskolan hade jag bygg. Kl 15:30 slutade vi. Då åkte jag buss 314 till resecentrum och byte buss där och åkte buss 26 till Lavendelvägen. Igår på elevhemmet har haft köksdag också har jag tvättade mina kläder. Senare på kvällen har duschat och borsta tänderna. Innan sov då ringde jag till mamma. Sen sov jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards