Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2014

Av Anton Trygg - 28 september 2014 06:31

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så vann ÖREBRO HK mot skräpplaget DJURGÅRDENS IF på hemmaplan inför ett fult BEHRN ARENA. I första perioden så blev det mål av kaptenen Henrik Löwdahl som gjorde 1-0 till ÖREBRO HK och sen så kom också 2-0 till ÖREBRO HK mål av Tim Wallace. I andra perioden så gjorde Marko Anttila 3-0 redan efter 39 sekunder till ÖREBRO HK. I tredje perioden så gjorde Daniel Viksten 4-1 till ÖREBRO HK. Och sen så tappade ÖREBRO sin ledning med 4-1 till 4-4. Sen så blev det fjärde perioden och förlängning och då tryckte Thomas Skogs in avgörande målet till 5-4 till ÖREBRO HK. Grattis ÖREBRO HK till två sköna och betydelsefulla poäng. Igår så var jag inte i BEHEN ARENA och titta på matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 28 september 2014 05:45

Hej! Nu så är vi hemma igen i Ludvika efter vi har varit på en jätte trevligt 50 års fest i Uppsala på Garnison. Tack för en jätte trevligt 50 års fest Mikael Blomqvist med tipspromenad, god mat, dryck och bra musik. Det blev en lyckad fest. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 A

Av Anton Trygg - 27 september 2014 14:46

Matchdag: ÖREBRO HK mot DJURGÅRDENS IF. Vinn nu ändå ÖREBRO HK fast jag inte är på plats i BEHRN ARENA idag och lycka till också på hemmaplan ÖREBRO HK. Det är vi som är Örebro

Av Anton Trygg - 27 september 2014 14:35

Hej! Nu så är jag, Mamma, Rosie, Johan och Jonas på väg till Uppsala på 50 års fest. Grattis Mikael Blomqvist på 50 års dagen. Ha nu en jätte bra lördageftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 september 2014 12:39

Hej! Nu så har vi varit och handhat fin byxor och fin tröja till mig. Nu så är vi hemma igen. Jag ska nu också duscha och ordning mig. Sen så styr vi bilen mot Uppsala och fest. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 september 2014 10:12

Hej! Nyss så har jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nu så ska jag äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen ska vi åka till stan och kolla på fin byxor till mig. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 23:13

Hej! Nu så kryper jag ner i säng och drömmer mig in i drömmarnas värld och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 22:31

Min Mormor/Gunn Andersson är med i Ludvika tidningen och på DT.SE idag angående om att hon inte får färdtjänst. Gå in nu och läs på http://www.dt.se/dalarna/ludvika/fange-i-sitt-eget-hem

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards