Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Anton Trygg - 17 september 2014 22:37

Hej! För ett litet tag sen så har jag kommit hem till elevhemmet svanen igen. Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag lägga mig i sängen och drömma mig i sov världen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 september 2014 22:17

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så kom säsongens första noll poäng för ÖREBRO HK när man då förlorade på hemmaplan i BEHRN ARENA mot skräpplaget LULEÅ HF med 1-3. Det är bara och ta nya tag tills nästa match som är på lördag. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 17 september 2014 21:24

ÖREBRO HK förlorade med 1-3 mot LULEÅ HF och nu så åker också en sur Anton hem till elevhemmet svanen!

Av Anton Trygg - 17 september 2014 16:13

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan har jag och Philip Ludwig kört fiat hitachi bandgrävaren. På eftermiddagen då fick vi avbryta arbetet pågrund av att en slang har gått sönder och då sprutade det hydraulolja ur slangen. Då var det bara och ta bort slangen från grävmaskinen och ringa till läraren och sen så kom dom och hämta mig och Philip Ludwig. Vi har idag inte fått så mycket gjort. Men när skolan var slut. Då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. Nu så sitter har på resecentrum och väntar på stadsbuss 6 ska komma. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då ska jag äta mat. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 vid ungefär vid klockan 18:10 till hemmansvägen. Där ska jag gå av bussen och gå till BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 september 2014 12:13

Matchdag: ÖREBRO HK mot LULEÅ HF. Örebro kör också ner Luleå på jorden ikväll på hemmaplan. Jag kommer också till BEHRN ARENA och heja fram er till tre sköna och betydelsefulla poäng ikväll.

Av Anton Trygg - 17 september 2014 07:47

"Låga temperaturer" på nätterna,men lite varmare på dagarna så helt ok, tycker jag och det gör nog de flesta! Nu så blir det en heldag på Kvinnerstaskolan igen!
Morrn på er!

Av Anton Trygg - 17 september 2014 07:15

Godmorgon Kalla och dimmiga onsdag!
Idag så ska jag inte till Tullängsskolan för jag ska till Kvinnerstaskolan och köra maskiner heladagen. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Sen så åt jag också frukost i min ensamhet. Sen så baddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut i dimman till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på stadsbuss 6. Nu så jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig kall och dimmig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards