Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 september 2014

Av Anton Trygg - 29 september 2014 22:31

Hej! Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 september 2014 22:02

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan så har jag kört liebherr hjulgrävare på nedre plan och jämna till gruset. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen så tvättade jag mina kläder. Jag gjorde också iordning maten till mig. Senare så körde boendepersonalen Carina ner mig till centralstation där jag hämta mina skor. Vi åkte sen tillbaka till elevhemmet svanen igen. Hemma på elevhemmet svanen så åt jag kvällsmat. Senare på kvällen så hade vi husmöte och fikade. För ett lite tag sen så har jag duschat. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <4 /A

Av Anton Trygg - 29 september 2014 08:00

Hej! Jag får ofta en klump i magen när jag åker från Ludvika. Men jag kommer hem till Ludvika redan på fredag igen. Jippi Jippi. Men nu så har jag åkte ett tag är på tåget på väg mot Örebro centralstation. På Örebro centralstation där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstavägen. På Kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå en lite bit till kvinerstaskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 september 2014 06:06

Hej! Nu så ska jag gå upp ur en varm och skön säng och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna och göra iordning mig. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till tågstation där mitt tåg avgår klockan 07:30. Ha nu en jätte bra måndagsmorgon på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 september 2014 00:42

Hej! Igår så åt jag och Mamma god söndagsmat tillsammans. Sen så var jag lite vid datorn. Nyss så har jag borsta tänderna. Mamma ha redan lagt sig och somnat förläge sen. Så nu är det bara jag som är vaken i lägenheten. Men nu så ska jag också krypa ner i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards