Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Anton Trygg - 11 september 2014 23:56

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i skolan. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Sen så åkte jag och Emma Pettersson buss till Lidl för jag skulle lämna tillbaka skorna och få pengarna tillbaka. Senare så åkte vi buss tillbaka till lavendelvägen/elevhemmet. Väll hemma på elevhemmet då åt jag kvällsmat, städa toaletterna och dammsög. För ett litet tag sen så har jag kollat på hockey på datorn. Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

 

Av Anton Trygg - 11 september 2014 23:39

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Hockeysäsongen kan inte börjar på ett bättre sätt när ÖREBRO HK tog säsongens för segern i premieren borta mot skräpplaget MODO HOCKEY med hela 3-1 i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik. I första perioden då stog det 0-0 mellan båda lagen. Och i andra perioden så kom ledningsmålet av DEREK RYAN som gjorde 1-0 till ÖREBRO HK. Och sen så tog ÖREBRO HK ledningen igen med 2-1 mål av VILLE VIITALUOMA. I tredje perioden så utökade ÖREBRO HK sin ledning med 3-1 mål av TOMAS SKOGS. Sen så kunde ÖREBRO HK avslutade tredje perioden på ett strålade sätt och vann matchen. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med tre sköna poäng i bagaget. Stort grattis till tre poäng ÖREBRO HK. Nu så laddar vi om tills på lördag när det är match igen och då vinner också ÖREBRO HK tre poäng. Nu så kan en glad kille sova gott inatt. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 11 september 2014 21:10

Av Anton Trygg - 11 september 2014 20:27

Av Anton Trygg - 11 september 2014 20:14

Av Anton Trygg - 11 september 2014 11:37

Matchdag: Äntligen så drar hockeysäsongen igång igen och ikväll så möter ÖREBRO HK - MODO HOCKEY på bortaplan. Heja ÖREBRO HK och kör ner också MODO HOCKEY på jorden ikväll och ta tre första poäng. Ikväll så sitter jag fast klistrad vid min datorn inne i mitt rum och titta på hockey. Nu kör vi. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards