Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Anton Trygg - 9 september 2014 22:23

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så lyser fullmånen på himmelen så fint så nu hoppas jag också att jag kan sova inatt. Jag gör väll ett försök nu då. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 september 2014 22:12

Hej på er alla Hockey-vänner!
Imorgon så sätter äntligen SHL-Säsongen igång igen. På torsdag då spelar ÖREBRO HK borta mot MODO HOCKEY och på lördag då spelar ÖREBRO HK hemmapremiär mot FRÖLUNDA HC. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 9 september 2014 21:55

Hej! Idag har jag och Alexander Åkerlind kört fiat hitachi bandgrävaren igen. I vanlig ordning när skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 302 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och senare hem till lavendelvägen/elevhemmet. Väl hemma på elevhemmet då åt vi kvällsmat. För ett lite tag sen då var jag ute med Emma Pettersson och fota. Nyss så har jag duschat. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 september 2014 07:12

Godmorgon dimmiga tisdag!
Idag känns det som höst ute. Men iallafall så vaknade jag upp till en grå morgon och gick upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet och tystnad. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vi klockan 06:45 då gick jag till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på stadsbuss 6. Nu så åker jag statsbuss 6 till resecentrum. På resecentrum så ska jag byte buss till länsbuss 302 och sen så åker jag buss till Kvinnerstaskolan. Ha nu en fridfull och kärleksfull tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards