Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Anton Trygg - 2 september 2014 23:12

Hej! Ikväll på elevhemmet svanen då har jag ätit kvällsmat. Sen så var jag till BEHRN ARENA och titta på hockey. Nyss så har jag borsta tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så börjar jag och bli riktigt trött. Så nu ska jag också krypa ner i sängen och sova. Godnatt och sov gott nu allesammans imorgon ska jag upp tidigt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 september 2014 22:17

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade Örebro HK mot IF Malmö Redhawks med 1-2 på straffar hemma i BEHRN ARENA. Men det gör ingenting att Örebro HK förlorade för att det var bara en träningsmatch. Om 9 dagar så är det premiär för SHL och om 11 dagar så är det premiär på hemmaplan för Örebro HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 2 september 2014 20:33

Av Anton Trygg - 2 september 2014 15:20

Hej! Dagen idag på truckstop i Berglunda företagsby började jättebra med teori. Idag så fick vi också lunch här ute på truckstop. På eftermiddagen när vi skulle köra simulator då snubblade jag på några internetkablar som låg på golvet. Jag blir så irriterad och arg på dom som har kopplat in kablarna och sen så lägger dom kablarna på golvet så att men ska snubbla så att vägguttaget i väggen ska åka ut också. Men jag kunde också satt tillbaka vägguttaget i väggen igen. Den som har kopplat in kablarna har kunnat och lagt över något över kablarna så att man inte snubblar. Nu så är min kväll förstörd tack vare kablarna. Vid klockan 15:00 då slutade vi på truckstop. Då gick jag till busshållplatsen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbussen 21 mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 6 och sen så åker jag hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen och ta det bara lugnt för att nu så är jag attans irriterad på allt. Ha nu en jättebra tisdagseftermiddag på er alla som har haft en bra dag idag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 september 2014 07:12

Godmorgon på er alla solstrålar! 

Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kicka igång denna mulliga tisdagen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så ringde jag till Mamma i mobiltelefonen. Jag bädda också min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då halv sprang jag till busshållplatsen lavendelvägen och vänta på bussen en kort tag. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget så ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda. Ha nu en fridfull dag på er alla. Kramizar <3 /A

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards