Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Anton Trygg - 10 september 2014 22:37

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så får vi se igen om jag kan sova när det är fullmåne. Nu så ligger jag i sängen och ska försöka och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 september 2014 22:07

God sent kväll på er alla!
Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängasskolan. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Då fikade jag. Sen så åkte vi stadsbuss 6 till resecentrum. På resecentrum så gick vi av bussen och gick till bowlingen. På bowlingen så spelade jag med Jasmine Sjöstedt, Dorothea Gladh, Eleonore Eriksson och Jimmy. Jag fick också en halsduk på bowlingen för att jag är medlem där. När bowlingen var slut då åkte vi med duvan i vita bussen tillbaka till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då åt vi kvällsmat. Senare så har jag också duschat och tittat på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 september 2014 16:48

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så drar äntligen underbara SHL-säsongen igång igen och jag har också sett framemot en spännande säsong med ÖHK. Och imorgon så åker ÖREBRO HK upp till Örnsköldsvik och spelar en bortamatch mot skräpplaget MODO HOCKEY i FJÄLLRÄVEN CENTER. Jag ska inte på matchen imorgon. Nedsläpp är klockan 19:00 imorgon. Lycka till på bortaplan och första matchen för säsongen ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 10 september 2014 06:56

Godmorgon onsdag!
Jag har sovit jätte gott trots att det har varit en fullmåne på himmelen inatt. Men nu så iallafall ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag cykla till tullängsskolan. Ha nu en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards