Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Anton Trygg - 28 september 2014 20:02

Hej! Nu så har jag och Mamma varit på Romme Airport i Borlänge och hämtat min storebror Jimmy och hans nya tjej Jenny. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 18:56

Hej! Vi åkte nu förbi Ludvika och nu så är vi också på väg mot Romme Airport och hämta min bror Jimmy och hans nya tjej Jenny. Ha nu en jätte bra söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 18:04

Hej! Nu så har jag och Mamma varit på Köppärberg marknaden. Där köpte jag får mina egna pengar marknad godis, brända mandlar, sur tutti frutti rem, en drick också spelade jag en gång på chokladhjulet. Men jag vann inget. Nu så åker vi tillbaka till Ludvika staden igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 16:06

Hej! Nu så är jag och Mamma på väg till Köppärberg marknaden och kolla lite. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 13:52

God eftermiddag på er alla!
Gud vad livet är härligt just nu. Idag så sov jag länge. Men iallafall så ska jag nu gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en sen frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så vet jag inte vad vi ska göra idag. Ha nu en jätte bra söndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 06:44

Hej! Nu så kryper jag ner i sängen och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2014 06:31

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så vann ÖREBRO HK mot skräpplaget DJURGÅRDENS IF på hemmaplan inför ett fult BEHRN ARENA. I första perioden så blev det mål av kaptenen Henrik Löwdahl som gjorde 1-0 till ÖREBRO HK och sen så kom också 2-0 till ÖREBRO HK mål av Tim Wallace. I andra perioden så gjorde Marko Anttila 3-0 redan efter 39 sekunder till ÖREBRO HK. I tredje perioden så gjorde Daniel Viksten 4-1 till ÖREBRO HK. Och sen så tappade ÖREBRO sin ledning med 4-1 till 4-4. Sen så blev det fjärde perioden och förlängning och då tryckte Thomas Skogs in avgörande målet till 5-4 till ÖREBRO HK. Grattis ÖREBRO HK till två sköna och betydelsefulla poäng. Igår så var jag inte i BEHEN ARENA och titta på matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards