Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Anton Trygg - 26 september 2014 23:13

Hej! Nu så kryper jag ner i säng och drömmer mig in i drömmarnas värld och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 22:31

Min Mormor/Gunn Andersson är med i Ludvika tidningen och på DT.SE idag angående om att hon inte får färdtjänst. Gå in nu och läs på http://www.dt.se/dalarna/ludvika/fange-i-sitt-eget-hem

Av Anton Trygg - 26 september 2014 22:03

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK sin andra hemmamatch i BEHRN ARENA den här veckan och då mot skräplaget DJURGÅRDENS IF. Tyvärr så kommer jag inte till BEHRN ARENA imorgon och tittar på matchen. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 26 september 2014 21:36

God sent kväll på er alla!
När jag kom med tåget hem till Ludvika station då stog Mamma där och väntade på mig. Vi åker sen och handlade på Hemköp. Senare så körde Mamma hem mig till Vasalunds byn. Då var jag hemma själv en stund för Mamma skulle bort. Vid klockan 19:00 då kom Mamma hem igen och då åt vi kvällsmat. Nu så tittar jag och Mamma på Jönssonligan på sjuan på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 15:45

Påväg mot ett riktigt bra helg!

Av Anton Trygg - 26 september 2014 15:38

Hej! Idag har jag varit ute vid truckstop i Berglunda företagsby igen. Våra lärare var snäll idag också så vi fick sluta tidigt. Klockan 12:05 då åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 22 och åkte sen till våghustorget. På våghustorget där gick av bussen och gick till clas ohlson och lämna tillbaka två saker och fick pengarna istället. Senare så åkte jag stadsbuss 6 till resecentrum/Centralstationen. På resecentrum/Centralstationen där gick jag på tåget. Nu så har jag åkte ett tag och är på väg med tåget hem till Ludvika. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 07:18

Välkommen dimmiga och härliga fredag! 

Gud vad skönt med en seger igår för ÖREBRO HK. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då fick jag ut i kylan till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2014 00:44

Hej! Igår var det en jätte bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut igår då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då fikade jag. Sen så var jag lite vid min datorn. Senare så åt vi kvällsmat. Vid klockan 18:00 då gick jag till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Sen så åkte jag buss till hemmansvägen. Där gick jag av bussen och gick till BEHRN ARENA och tittade på hockey. Efter hockeymatchen då åkte jag buss tillbaka till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet då har jag packa och pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Kramizar <3 /A

 

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards