Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Anton Trygg - 21 september 2014 23:38

Hej! Nu så kryper jag ner i sängen och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 september 2014 23:17

Hej! Amanda och ÖIS F-02 vann sista fotbollsmatch för säsongen med hela 4-0 idag. Sen så gick jag och Anders och åt kvällsmat på Sibylla. Senare så har Mamma klippt mitt hår här hemma i Vasalunden. Nyss så har jag duschat. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 september 2014 12:51

Det blir en spännande fotbollsmatch för Amanda och ÖIS F-02 idag. Om dom vinner så är dom obesegrade hela säsongen. Heja tjejerna i ÖIS F-02 idag. Jag kommer till Östansbo och hejar på er.

Av Anton Trygg - 21 september 2014 12:31

Hata Leksand!

Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom

Av Anton Trygg - 21 september 2014 12:16

Hej på er alla Örebro:are!
Den här säsongen så kommer det gå bra för ÖREBRO HK i SHL. Också i den här säsongen så kommer ÖREBRO HK till slutspel. Hälsningar från en äkta ÖHK-suport.

Av Anton Trygg - 21 september 2014 12:01

Hej på er alla leksingar!
Jag kan meddela redan nu att LEKSANDS IF kommer och förlora på torsdag borta mot LULEÅ HC också. Var också bereda på att LEKSANDS IF kommer inte till slutspel den här säsongen. Jag är så lycklig att LEKSANDS IF har förlorat alla sina matcher som dom har spelat. Hälsningar från en äkta ÖHK-suport. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2014 11:17

Hej! Jag följde aldrig med Mamma. Jag stannade istället hemma själv i lägenheten. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 september 2014 09:39

Intar morgonfrukosten i köket...kan sitta här länge känns det som....
Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så ska jag följa med Mamma för hon ska klippa sig. Ha nu en jätte härlig dag på er alla.
Morrn på er!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards