Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Anton Trygg - 12 september 2014 23:29

Hej! Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 september 2014 22:34

God sent kväll på er alla!
Hemma i Burängsberg så har jag, pappa och Norma ätit kvällsmat. Jag har också för ett litet tag sen pratat med Mamma och Anders i mobiltelefonen. Nu så tittar jag lite på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 september 2014 21:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så är det äntligen hemmapremiär för ÖREBRO HK när då gästande FRÖLUNDA INDIANS kommer på besök till BEHRN ARENA. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och hejar fram er till tre sköna och betydelsefulla poäng. Lyckan till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 12 september 2014 16:43

Hej! Imorse vid slottet/Järntorget då fick jag en gratis påse med gott och blandat i av nya moderaterna. Idag har det varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag så har vi kört maskiner på förmiddagen. Och sen på eftermiddagen då hade vi service i 1 timme och 20 minuter på maskinerna. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så gick jag till busshållplatsen Kvinnerstavägen och väntade bussen. Vid klockan 14:17 så kom länsbuss 303 och bara åkte förbi hållplatsen. Vad jag blir irriterad på sånt. Då fick jag ta nästa buss och då missade jag också tåget. Då fick jag vänta en hel timme på tågstationen. Då gick jag in på Pressbyrån och köpte en Ramlösa med smak av citron. Nu så äntligen sitter jag på tåget mot Ludvika. När jag kommer fram till Ludvika station då ska Pappa hämta mig där. Sen så bär det av hem till Burängsberg. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 september 2014 07:15

Välkommen dimmiga och härliga fredag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på stadsbussen 6. Nu så jag i bussen på väg mot resecentrum. På resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards