Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Anton Trygg - 5 september 2014 22:26

Hej! För ett lite tag sen så har jag borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Jag är nu också super trött. Så nu tänker jag gå in i mitt rum och krypa ner i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 september 2014 22:11

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är det bara 5 dagar kvar till SHL-säsongen börjar igen och 6 dagar kvar tills ÖREBRO HK spelar sin första match borta mot MODO HOCKEY. Det är vi som är Örebro. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 5 september 2014 21:38

Ibland är det skönt o bara slöa !!!
God sent Kväll på er alla!!

Av Anton Trygg - 5 september 2014 21:29

Hej! Idag så köpte jag en nya ryggsäck för att min gamla ryggsäck håller på att gå sönder. Vad tycker ni om min nya ryggsäck? Fin eller ful? Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 september 2014 21:23

Hej! Det har varit en jätte bra kortdag ute på truckstop i Begrunda företagsby idag. Idag så har jag också kört simulator ute i truckstop. Idag så slutade vi klockan 13:00 och då gick jag till busshållplatsen och väntade på bussen. Klockan 13:03 så åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där gick jag av bussen och gick till Stortorget och träffade Jasmine Sjöstedt där. På stan så gick jag och Jasmine i olika affärer. Jag köpte en ny ryggsäck på stadium och på deichmann köpte jag sulor till mina skor. Senare så åkte jag och Jasmine stadsbuss 6 hem till elevhemmet svanen. Jasmine hälsade på mig ett tag och sen så åkte hon hem. På kvällen så åt vi hem gjord pizza här på elevhemmet. Nu så tar vi det bara lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 september 2014 07:15

Godmorgon SHL!
Nu så är det inte långt kvar till SHL-säsongen drar igång igen. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kickade igång denna dag och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen lavendelvägen och vänta bussen. Nu så är jag på stadsbussen 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards