Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Anton Trygg - 7 september 2014 23:39

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis ringt till Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Ha nu en jätte bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 september 2014 22:16

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så är det bara 4 dagar kvar tills ÖREBRO HK spelar sin första match för säsongen i SHL. Också är det bara 6 dagar kvar till hemmapremiär. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2014 22:04

Tänker på dig Morfar. Du är saknad.

Av Anton Trygg - 7 september 2014 21:59

Jag kan ta skit och smärta för jag har ÖREBRO HK i mitt hjärta. Jag kan ta svek med mod för jag har ÖREBRO HK i mitt blod. Jag kan bryta en hand eller krossa en tand men ÖREBRO HK kommer alltid i första hand!

Av Anton Trygg - 7 september 2014 21:54

Jag kan ta skit och smärta för jag har CROSS i mitt hjärta. Jag kan ta svek med mod för jag har CROSS i mitt blod. Jag kan bryta en hand eller krossa en tand men CROSS kommer alltid i första hand!

Av Anton Trygg - 7 september 2014 21:49

Hej! Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva och ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilden har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 7 september 2014 20:25

Hej! Nu på kvällen så åt vi ätit kvällsmat. Nyss så har jag äntligen blivit färdigt med städningen i mitt rum. Snart så ska jag duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 september 2014 12:31

Hej! Det blev ingen städning. Så jag städar mer ikväll. Jag klippte gräset istället. Snart så bär det av till hästhagen med elevhemmet. Efter vi har varit i hästhagen då ska vi åka och handla. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards