Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Anton Trygg - 6 september 2014 23:26

Hej! För ett lite tag sen så har jag borsta tänderna inne på toaletterna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen inne i mitt rum. Så nu hittade också John blund mig och sa att du måste sova så du är utvilad imorgon. Då sa jag till John blund att jag skulle krypa ner i sängen nu och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 september 2014 22:32

Hej! Idag så hann jag inte klart med städningen i mitt rum så jag forsätter mer imorgon bitti. Men iallafall hann jag och bädda min sängen och duscha. Vid klockan 20:00 då tittade jag på fångarna på fortet på TV4 och åt chips, dipp och drack Coca-Cola. Nu så sitter vi här och pratar. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 september 2014 19:26

Hej! Idag så har jag och några till varit ute och gått till Tybble och handla på Ica och där så köpte jag chips, dipp och Coca-Cola. Sen så gick vi hem till elevhemmet svanen igen. Hemma på elevhemmet så har jag städat mitt rum. Nyss så har vi också ätit kvällsmat. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 september 2014 09:33

Idag kan man le efter en sval och skön natt men John Blund var någon annan stans...han kanske letar efter min röst som försvann igår....finns nog dom som tycker det är skönt! Nu ska jag bjuda magen på frukost!!

Morrn på er!

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards