Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2014

Av Anton Trygg - 16 september 2014 14:48

Jag är lika glad som kalle anka idag!

Av Anton Trygg - 16 september 2014 14:44

Idag var det en fördel med att börja klockan 08:20 var att man fick gå hem tidigt. Vi slutade idag 1 timme och 30 minuter tidigare än vanligt. nu blir de att njuta av solen.

Av Anton Trygg - 16 september 2014 14:31

Hej! Gud vad snälla lärare jag har här på Kvinnerstaskolan som idag släppte oss tidig. Jippi Jippi vad glad jag är att få åka hem till elevhemmet tidigare än vanligt. Hälsningar från en glad kille. /Anton

Av Anton Trygg - 16 september 2014 12:21

Goddag! Tröttare än tröttast idag. Bara så ni vet

Av Anton Trygg - 16 september 2014 07:49

"Lite" kyligt på nätterna,men sol på dagarna så helt ok, tycker jag och nog dom flesta!
Nu så blir det en heldag på Kvinnerstaskolan!
Morrn på er!

Av Anton Trygg - 16 september 2014 07:17

Godmorgon kalla tisdagen!
Hemma på elevhemmet då vaknade jag till liv och gick upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borstade tänderna. Vi klockan 06:50 då gick jag till ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2014 21:42

Hej! Jag har idag haft en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag på förmiddagen då hade vi klassråd. På eftermiddagen då var vi tre stycken vid fiat hitachi bandgrävaren och grävde. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och senare så åkte jag buss hem till lavendelvägen/elevhemmet. På kvällen så har jag lagat mat till mig själv, tvättat mina kläder, jag har tittat på tv, duschat, haft husmöte och fikat med äppelpaj och vaniljsås. Nyss så har borstat tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Ha nu en jätte bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2014 09:36

Hej! Ny dag igen, ny måndag och nya möjligheter och äventyr = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Idag så blir det också maskinkörning igen gud vad roligt det ska blir. Men nu så ska jag gå och byta om mig till jobba kläder. Ha nu en jätte bra fridfull måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards