Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2014

Av Anton Trygg - 25 september 2014 12:44

Matchdag: ÖREBRO HK mot skräplaget HV71. Örebro kom ihåg också att spöa skiten ur HV71 ikväll på hemmaplan. Jag kommer också till BEHRN ARENA ikväll och hejar fram er ÖREBRO HK till en segrare och tre sköna och betydelsefulla poäng.

Av Anton Trygg - 25 september 2014 06:34

Regnet det bara öser ner, men efter regn så kommer solsken!
Nu bjuder jag magen på frukost!
Morrn på er alla!

Av Anton Trygg - 25 september 2014 06:16

Hej! Nu så är det dags att kliva upp ur en skön och varm säng och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 september 2014 21:43

Hej! På kvällen här hemma på elevhemmet svanen så har jag ätit kvällsmat. Nyss så har jag duschat och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 september 2014 20:04

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så är det åter igen dags för en hemmamatch för ÖREBRO HK när då omgång 5 går av stapeln i SHL och då kommer också gästade skräplaget HV71 till BEHRN ARENA. Jag kommer också till BEHRN ARENA och hejar fram er till tre sköna och betydelsefulla poäng imorgon. Lycka till imorgon på hemmaplan mitt stolthetaste lag ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 24 september 2014 16:05

Hej! Idag har det varit en känslosam dag för mig för att Jared Aulin måste lämna sin cancersjuka Mamma i Calgary i Kanada på måndag. Det är kanske sista gången Jared Aulin ser sin Mamma. Men iallafall har jag varit ute vid truckstop i Berglunda företagsby idag med. Idag har jag också haft teori och kört simulator. När skolan var slut då åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Nu så är jag hemma en kort sväng. För sen så ska jag gå till busshållplatsen lavendelvägen och vänta på bussen. Senare så ska jag åker stadsbuss 6 till Resecentrum. På Resecentrum ska jag gå av bussen och gå till bowlingen. På bowlingen ska jag spela bowling. Sen när bowlingen är slut då ska jag gå till Resecentrum igen och vänta bussen. Vid klockan 17:54 då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet igen. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 september 2014 07:20

Godmorgon kalla onsdag!
JARED AULINS Mamma är sjuk i cancer hemma i Kanada. Och på måndag så måste JARED AULIN lämna som mamma för att åka till Norge för ankomsten till Örebro Hockey. Den 9 oktober så spelar JARED AULIN hemmapremiär mot SKELLEFTEÅ AIK i BEHRN ARENA. Men iallafall hemma på elevhemmet så gick jag upp ur en varm och skön säng och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borstade tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 september 2014 21:40

Hej! Nu så kan jag meddela att det har blivit ändringar. Nu så ska jag vara på Kvinnerstaskolan måndag, tisdag, onsdag och fredag. Och bra på torsdagar ska jag vara på Tullängsskolan. Iallafall har jag nyss duschat och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så kryper jag ner under ett varm täcke och sover. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards