Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Anton Trygg - 26 februari 2015 23:37


Hej! Gud vad jag längtar och längtar efter bebis och bli Pappa. Kom-igen nu alla tjejer var har ni tagit vägen? Jag väntar på er. För ett litet tag sen då borstade jag tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 februari 2015 21:55

Fy fan vad jag är glad nu asså Örebro boysen spöa Färjestad med 3-1 weiii och sicket jäkla tryck det var i hallen ohhhhhhhh!

Av Anton Trygg - 26 februari 2015 17:25

Gameday! Örebro-Färjestad, hoppas grabbarna laddat fulla magasin å pepprar sönder Färjestad:s mål Forzza Röd Vit!!! 3 friska pinnar i ett fullsatt Behrn arena!

Av Anton Trygg - 26 februari 2015 16:34

Hej! Idag har jag kört komatsu bandgrävaren heladagen tillsammans med Marcus Ytter på Kvinnerstagymnsiet. Innan vi slutade då var Rasmus Holm snäll så att jag fick åka med i hjullastaren ljungbyn ner till hygienavdelningen så att jag slapp och gå långt. Tack för skjutsen Rasmus Holm. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag tvätta mina kläder, dammsuga och äta kvällsmat. Klockan 18:10 då ska jag åka stadsbuss 6 från Lavendelvägen till hemmansvägen. Där ska jag gå av bussen och gå till BEHRN ARENA och titta på hockey. Efter hockeyn då ska jag åka stadsbuss 6 från hemmansvägen till Lavendelvägen/elevhemmet igen. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 februari 2015 07:17

Hej! Hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig torsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards