Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 20:56

Hej! Nyss så har jag ätit några mackor med Skagenröra på och druckit några glas nyponsoppa. Nu så tittar jag och Mamma på så ska det låta på SVT1. Sen så ska jag hjälpa Mamma och ta bort granslinga på balkongen för nu så här verkligen julen slut. Senare då ska jag ta en dusch innan läggdags. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 16:40

Yes Martin Johansson från Örebro Hockey levererar i Tre kronor och utökade nu ledningen med 3-1 mot Finland. Jag är nu en stolt ÖHK:ARE

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 14:33

Hej! Nyss så var vi till Ica supermarket i Marnäs här Ludvika och handlade. Nu så är vi hemma igen i våran lägenhet och nu så håller också Mamma på och gör ugnsstekt falukorv med potatis. Sen vid klockan 15:00 då börjar hockeyn på tv Tre kronor mot Finland och då ska vi också äta mat. Heja Martin Johansson. Ha nu en fortsatt fin söndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 12:16

Hej Mormor!
Du är den bästa Mormor. Tack för att du finns. Jag älskar dig Mormor och det kommer jag och göra för evighet. Kram från Anton i Vasalunden grannen snett mittemot dig

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 11:50

Hej! För ett litet sen så kom vi hem till min Mormor här på Norra Järnvägsgatan. Nyss så har vi också hjälp Mormor och bytt sängkläder i sängen och satt på en tvättmaskin. Nu så tar vi en välförtjänt fika tillsammans med Mormor. Ha nu en jättefin söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 februari 2015 10:04

Hej! Nu så vaknade man återigen upp till en fin förmiddag med sol och väcker vinterväder. Nu så äter jag och Mamma en god söndagsfrukost tillsammans. Sen så ska vi gå till norra Järnvägsgatan och hjälpa min Mormor och tvätta och fika med henne. Ha nu en jätte härlig vinterdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards