Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 23:36

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 22:32

Hej! Nu så har jag ätit varma mackor och druckit hallonsoda. Snart så blir det läggdags här i stugan i Vasalunds byn. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 22:00

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Det blev inge långvarig debut för Martin Johansson i Tre kronor ikväll för att matchen mellan Tre kronor och Finland avbröts i ABB arena nord i Västerås efter att det har varit Isproblem två gånger. Vilken skit arena dom har i Västerås. Landskapen skulle ha spelat i BEHRN ARENA i Örebro istället. /Anton

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 20:48

Bedrövligt i Västerås. Nu så har isen gått sönder på andra sidan också. Fan vilken skit arena dom har i Västerås. Ni skulle har spelat landskapen i BEHRN ARENA i Örebro istället.

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 18:55

Hej! När vi kom hem från Falun till Ludvika då åt vi mat hemma i Vasalunden. Sen så var vi till min Mormor och fikade med henne. Efter det så åkte vi och handla åt Mormor. När vi har handlat färdigt då var vi upp med maten till Mormor. Senare så gick jag hem och då kom Anders hitt. Nu så ska jag och Anders titta på Sverige - Finland på TV10. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 14:44

Alla har vi varit små men för mig har jag genomgått en svårt tid när jag var några månader och var så svårt sjuk i hjärtat. Jag hade också många slangar i mig och apparater som pepp vid sjukhussängen och Mamma var också så jätte orolig om jag skulle gå bort. Men vi alla är otroligt lyckliga att jag lever idag här och nu. Tack återigen alla doktorerna att ni finns.

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 14:08

Hej! Allt gick jätte bra hos audionomen Gunvor på hörcentralen idag på Falu lasarett. När vi var på väg hem då stannade vi till i Borlänge och handlade spolarvätska på ÖoB. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha nu en fridfull fredag i vinterlandskap på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 13:15

När jag var liten då hade jag ett Hjärtfel som heter Artreo ventrikulär septum defekt. När jag var några månader gammal då opereras jag i Göteborg på Östra Sjukhuset och nu så går jag hos Hjärtdoktorn för kontroll för mitt hjärta på Falu lasarett. Jag är lycklig att jag lever här och nu. Tack doktorna att ni finns.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards