Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Anton Trygg - 14 februari 2015 12:10

Det kommer bli en as rolig eftermiddag/kväll här i Stockholm med Farmor och titta på musikal som jag aldrig har gjort förut och äta fin mat på Gondolen roligt roligt!

Av Anton Trygg - 14 februari 2015 11:54

Välkommen roliga lördag!
Idag väntas roligheter för mig men först så ska jag gå upp ur sängen och starta igång denna dag. Första så ska jag klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag duscha, borsta tänderna och göra mig fin. Senare då far vi in till stan här i Stockholm och titta på en musikal på Göta lejon. Efter musikalen då ska vi äta mat på Gondolen. Ha nu en fridfull lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 februari 2015 01:49

Hej! Gud vad skönt och fräsch och känner mig i munnen efter jag har borstat tänderna för att i förrgår så struntade jag i och borsta tänderna för att jag var för trött och igår så glömde jag och borsta tänderna. Nu så ligger jag och björnen i sängen och ska sova och då vill vi önskar er också godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 februari 2015 01:16

Hej! VIKTIGT så sprid inlägget är ni snälla. Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilderna har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards