Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 20:13

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika tågstation då stog Mamma där och väntade på mig. Sen så åkte vi och handlade på Ica supermarket matmagasinet här i Ludvika. Senare då åkte vi hem till Vasalunds byn och då stekte jag köttbullar, falukorv och kokade pasta och sedan så åt jag mat. Nu så firar jag att jag har tagit helg tidigare med att smaska med vaniljglass, chokladsås och maränger och ett glas hallonsoda och tittar på familjen annorlunda på TV4. Klockan 21:00 då börjar också rakt in i hjärtat på SVT1. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 17:09

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är jag tillbaka med hockeyn men nu om landslagshockey. Imorgon då inleds Euro Hockey Tour och då spelar ett klassiskt möte mellan TRE KRONOR och FINLAND och då i ABB Arena Nord i Västerås. Lycka till imorgon TRE KRONOR och ta hem en seger i Västerås. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla Hockey-Vänner och Sverige fans. /Anton

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 16:24

Hej! Jag är lika glad som nalle puh idag. Men iallafall har det varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet idag. När vi slutade då åkte jag stadsbuss 6 till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika för att jag ska vara ledig imorgon för att jag ska till audionomen Gunvor på hörcentralen i Falun imorgon. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 06:41

Välkommen måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:30 då ska jag gå till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards