Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 22:24

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 22:04

Hej Morfar!
Idag så tänker jag lite extra på dig. Gud vad kul vi har haft tillsammans om du hade levt och varit friskt. Det gör så ont i mitt hjärta och saknade är också jätte stor. Jag hade velat att du har kunnat och läst det jag skriver till dig nu men jag vet att inte du kan det också har Morfar det bra nu däruppe i himmelen. Jag älskar Morfar nu och för evighet. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 20:50

Hej! Nu på kvällen här hemma på elevhemmet svanen då har vi haft husmöte och fikat. Mitt schema ser ut så här denna veckan. På tisdag då ska Jasmine Sjöstedt följa med mig hem till elevhemmet svanen efter skolan, på onsdag då ska jag bowla på kvällen, på torsdag då ska jag åka hem till Ludvika efter skolan och på fredag då ska jag till audionomen i Falun igen. Så här ser min vecka ut. Snart så blir det läggdags här. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 16:12

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet. När vi slutade då åkte jag stadsbuss 5 upp till Stortorget. Där gick jag av bussen och gick till stadium och köpte en gympapåse för att jag har ingen gympapåse här i Örebro. När jag har handlat färdigt då gick jag till busshållplatsen Stortorget och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra måndag eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 08:27

Hej! Nu så är tåget kraftigt försenat för att det har varit två tågmöten nu på väg upp mot Örebro. Men jag hinner ändå till Tullängsgymnasiet. Gud så mycket snö det är här ute. Ha nu en jätte bra dag i vinterlandskap på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 06:53

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro centralstation/Resecentrum. På Örebro centralstation/Resecentrum där ifrån ska jag åka stadsbuss upp till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 5 och sen åka mot Tullängsgymnasiet. Ha nu jätte bra måndag i vinterland på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 04:33

Godmorgon måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Vid klockan 06:00 då ska jag och Mamma gå till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 06:23 mot Örebro. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2015 00:13

Hej! Igår så åt jag fisk, potatis och kokta morötter som Mamma har gjort. Tack för maten Mamma. Sen så tittade vi på två avsnitt av rakt in i hjärtat på SVT play. Också så tittade jag på så ska det låta på SVT1 på tv klockan 20:00. Nyss så har jag duschat och borstat tänderna. Nu så ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards