Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Anton Trygg - 4 februari 2015 21:27

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 februari 2015 19:55

Hej! Nu så fryser jag så att jag skakar så nu hoppar jag in i en varm och skön dusch och duschar. Sen så blir läggdags tidigt för mig. Hej så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 februari 2015 10:39

VARNING: Suns, cigaretter och alkohol är beroende framskakande så börja inte med sånt. Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilden har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 4 februari 2015 09:31

Hej! Fan också att dom inte kan informera mig här på Kvinnerstagymnsiet. Idag så är lektionen stensättning med läraren Björn inställt. Vad trött jag blir. Nu så får jag sitta här i hygenavdelningen och bara vänta och vänta i hela två timmar och hålla på med mobilen så att tiden går snabbare. Tur att jag också tog med laddaren till mobilen. Vid klockan 11:30 då ska jag äta lunch här på Kvinnerstagymnsiet. Sen vid klockan 12:30 då kommer någon från Tullängsgymnasiet och hämta mig här på Kvinnerstagymnsiet och kör mig till Tullängsgymnasiet där jag ska ha lektion fram till klockan 15:00. Efter skolan idag då ska jag och gå hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag fika. Vid klockan 16:19 då ska jag åka stadsbuss 6 från Lavendelvägen till Resecentrum. På Resecentrum där ska gå av bussen och gå till bowlingen och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Sen vid klockan 17:54 då ska åka stadsbuss 6 hem till elevhemmet svanen och äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra Lill-lördag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 februari 2015 07:20

Godmorgon onsdag! 

Igår på förmiddagen vid Kvinnerstagymnsiet då körde jag bandgrävare Hitachi 070 tillsammans med en klasskompis. När jag körde då råkade jag köra in med skopan i stängslet så det gick lite sönder. Då gick jag till en av lärare på Kvinnerstagymnsiet och berätta vad som har hänt och då sa han det är lugnt. Sen vid klockan 12:00 igår då åt jag lunch vid Kvinnerstagymnsiet. Vid klockan 12:30 då kom Lena och hämta mig och körde mig till Tullängsgymnasiet där jag hade gympa och eget arbete. Vid klockan 15:00 när vi slutade då följde Jasmine med mig hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet då spelade jag och Jasmine finns i sjön och lyssnade på musik. Jag åt också kvällsmat. Vid klockan 18:10 då åkte Jasmine hem till elevhemmet solen. Sen så hjälpte boendepersonalen Carina mig och lägga över bilderna från min mobilen till min datorn. Senare då borstade jag tänderna. Jag la mig sen i sängen och somnade med kläderna på och vaknade sen och gick upp och kläde av mig kläderna och la mig i sängen och somnade igen. Det är därför att jag inte orkade och skriva på Facebook och ringa till mamma i mobiltelefon igår. Men iallafall idag på morgon hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i snöovädret och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte härlig dag i snövädret på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards