Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Anton Trygg - 9 februari 2015 23:52

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Tullängsgymnasiet. På idrotten idag i Tullängsgymnasiet då klättrade jag på en klättervägg. När vi slutade då gick jag hem till elevhemmet. Hemma på
Elevhemmet svanen då har vi ätit mat, haft husmöte och borsta tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart!

Av Anton Trygg - 9 februari 2015 07:22

När jag var några månader gammal när jag var liten då var jag svårt sjuk i mitt hjärtat. Jag hade fult med slangar i mig och när Mamma satt bredvid mig vid sjukhussängen då var hon orolig och rädd att jag skulle gå bort när det pepp och lätt om apparaterna på östra sjukhuset i Göteborg. Men nu så är jag frisk och är som alla andra ungdomar och lever också ett normal liv och nu så går jag också på kontroll för mitt hjärta på Falu lasarett. Jag är så tacksam att jag född år 1996 och inte för 10 år tidigare för då har dom inte kunna hjälp mig och då har jag bara levt till tonåren och sen dött. Tack snäll doktorerna att ni hjälpte mig så att jag blev friskt och utveckligen har också gått framåt. Ett stor tack säger jag till Östra sjukhus i Göteborg som räddade mitt liv.

Av Anton Trygg - 9 februari 2015 06:44

Hej! När vi åkte från Vasalunden då var vi upp en snabbsväng på stan för att jag skulle hämta ut pengar i bankomaten men då fastnade mitt bankkort i automaten. Då ringde Mamma till Anders och fråga om jag fick låna 200 hundra kronor av honom för att Mamma hade inte 200 hundra kronor. Ja det fick jag och då åkte vi till hans port och hämtade pengarna. Sen så åkte vi till tågstationen. Nu så är jag på tåget på väg mot Örebro Centralstation/resecentrum. På Örebro Centralstation/resecentrum där ska jag byta buss och sen åka stadsbuss upp till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 5 och senare åka till Tullängsgymnasiet. Vad irriterad jag blir att det bara ska blir strul för mig. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 februari 2015 04:02

Godmorgon måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 05:30 då ska Mamma köra mig till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 05:51 mot Örebro. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 februari 2015 00:26

Hej! Jag struntade i och duscha och borsta tänderna igår. För att jag har glömt kalsongerna i Örebro. Så nu ligger jag i sängen istället och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards