Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 21:27

Fan vad skönt att Örebro tog hem segern i VIDA ARENA med 3-2 i förlängningen och målet gjordes av Marko Anttila.

Vad säger du nu då? DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO Ingvar Waldebrink.

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 20:28

Yes äntligen så gjorde Marko Anttila mål och nu så står också ställningen 2-0 till ÖREBRO HK!

vad säger du nu då Ingvar Waldebrink att Örebro leder!

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 19:29

ÖREBRO HK tog nu ledningen på bortaplan mot VÄXJÖ LAKERS HC med 0-1!

Vad säger du nu då Ingvar Waldebrink?

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 17:57

Matchdag: VÄXJÖ LAKERS HC mot ÖREBRO HK. Örebro kom-ihåg också att ni ska kross Växjö på bortaplan ikväll.

Martin Johansson gjorde mål i söndagsmatch i sin nya landslagströjan. Men ikväll så vilar Martin Johansson från hockeyn.

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 16:35

Hej! Idag på eftermiddagen på Kvinnerstagymnsiet då körde jag igen Hitachi 070 tillsammans med elev i min klass. Med Hitachi 070 då skrapade vi rent på körplan så det inte var någon snö kvar vid staketet. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Sen vid klockan 17:40 då ska jag åka stadsbuss 6 upp till Olof Palme torg. På Olof Palme torg där ska jag gå av bussen och gå till Å-kul på dövas förening. När Å-kul är slut då ska jag gå tillbaka till Olof Palme torg igen och vänta på bussen. Senare då ska jag stadsbuss 6 till Lavendelvägen/elevhemmet. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 11:28

Hej på er alla Hockey-vänner!
Nu så är jag tillbaka till SHL och hockeyn. Ikväll så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC i VIDA ARENA i Växjö. Ikväll så debutar också ÖREBROS ny VM-back Petr Zámorský. Lycka till ikväll ÖREBRO HK och vinn tre sköna och betydelsefulla poäng så att ni åker uppåt i tabellen. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 11:17

Hej! Nu så har ett företag som heter skanova varit här på förmiddagen i Kvinnerstagymnasiet och pratat om hur man gör med olika kablar som ligger i baken innan man ska börjar gräva. Det är viktig och veta så att man inte gräver av en kabel. Vi fick också en mössa, en linjal och en penna av skanova. Snart så ska jag gå upp här på Kvinnerstagymnasiet till matsalen och äta mat. Sen efter lunch då ska jag vara kvar här på Kvinnerstagymnsiet och köra maskin så jag ska inte till Tullängsgymnasiet på eftermiddagen. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2015 07:32

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendepersonalen Jeanette. Sen så
borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och då har jag missat bussen som vid klockan 07:00. Så jag fick ta bussen som kom klockan 07:18 istället. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards