Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 23:08

Nu så firar jag med en chipspåse, kexchoklad och en dricka!! Sjukt bra genomförd match!!! kross deluxe! Nu blir det Hockeykväll å chips, kexchoklad och dricka!

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 22:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann hemma mot skräplaget LULEÅ HF med hela 4-1 i ett fullsatt BEHRN ARENA. I första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen med 1-0 mål av Johan Adolfsson. I andra perioden då tog ÖREBRO HK återigen ledning då med 2-1 mål av Brian Willsie. I tredje perioden då utrökande ÖREBRO HK sin ledning och ökade på till 3-1 mål av Jared Aulin. Sen så utökade ÖREBRO HK ännu mer och då till 4-1 mål av Marko Anttila. Matchen slutade 4-1 till ÖREBRO HOCKEY. Grattis till tre tunga poäng ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 22:30

Fy fan vad jag är glad nu asså Örebro boysen spöa Luleå med hela 4-1 weiii och sicket jäkla tryck det var i hallen ohhhhhhhh

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 22:23

Hej! Efter hockeyn då åkte jag buss till resecentrum/Centralstationen. På resecentrum/Centralstationen där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 16:32

Gameday! Örebro-Luleå, hoppas grabbarna laddat fulla magasin å pepprar sönder Luleå:s mål Forzza Röd Vit!!! 3 friska pinnar i ett fullsatt Behrn arena!

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 16:09

Hej! Hemma i Örby i Stockholm. Då åt jag lunch, packade och duschade. Nyss så körde Pappa mig till Centralstationen där mitt tåg avgår mot Örebro. Nu så är jag på tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstationen då ska jag byta till stadsbuss och sen åka till BEHRN ARENA och titta på hockey. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 02:28

Hej! Gud vad jag längtar till att bli Pappa till en son någon gång. Kom-igen alla tjejer dags att vakna. Jag verkligen less på detta nu. Jag är också 18 år nu och vuxen och ha ingen tjej fortfarande. Vad är det för fel på mig? Nu så tack jag för mig och kryper ner i sängen och sover och drömmer mig långt bort att jag är kär i en tjej och att jag har blivit Pappa för första gången. Godnatt och sov gott hälsar jag och min låssas bäbis Emil Trygg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 01:57

Hej! Igår kväll då åt jag en kebabpizza. Sen igår kväll då tittade jag också på tv och tog det bara lugnt. Senare när jag skulle duscha då var vatten varmt slut och det kom bara kallvatten för att det har hänt något med varmvattenberedaren. Så jag duschade aldrig. Snart då blir det läggdags här i stugan. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards